Általános Szerviz és garanciális ügyintézés

Mi kell a zökkenőmentes garanciális ügyintézéshez?

  • Szükséges dokumentumok a garanciális ügyintézéshez:
    A készülékhez tartozó jótállási jegy
  • Forduljon a márkaszervizhez

A garanciális ügyintézés leggyorsabb megoldása érdekében forduljon a márkaszervizhez! Cégünk által forgalmazott termékek márkaszervizeinek elérhetőségét itt találja meg:

Márkaszervízek

HiKOKI | Márkakereskedők (hikoki-powertools.hu)

Alkatrész és szerviz | HECHT

GÜDE Webshop – Garanciális hibabejelentés (gude.hu)

 

  • Juttassa el készülékét a márkaszervizbe


Cégünk által forgalmazott termékek márkaszervizei különböző szolgáltatásokat nyújtanak a kényelmes ügyintézés érdekében. Ezekről mindenképp tájékozódjon az adott szerviznél.

  • A szerviz értesíti Önt a javítás befejezéséről


A javítás ideje függ a hiba nagyságától, az esetleges alkatrészek készletállapotától, így a javítási idők változóak lehetnek. A garanciális javításokat minden esetben a garanciális szerviz végzi. A javítás állapotáról minden esetben annál a cégnél érdeklődjön, ahol a gépet leadta!

Gyakran ismételt kérdések:

Fontos információk a jótállási jegyről

Jótállási igényét minden esetben érvényes garanciapapírral érvényesíthet, így kérjük, ezen dokumentumokat jól őrizze meg! Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. A jótállási jegyet ne módosítsa, ne írjon rá, ne módosítson rajta adatokat, ezek ugyanis a jótállási jegy érvénytelenségét vonják maguk után.

 

Mikor készül el a javításra leadott gépem?

A javítás ideje függ a hiba nagyságától, a kicserélendő alkatrészek rendelkezésre állásától. Előfordulhat, hogy bizonyos esetekben a javítási idő hosszabb is lehet, ha például nem áll rendelkezésre a szükséges alkatrész a márkaszervizben.

Mire nem érvényes a jótállás?

Külső, erőszakos behatás, helytelen tárolásból adódó hibák, tápkábel szakadás, túlfeszültség vagy villámcsapás okozta problémák
Nem rendeltetésszerű használat során bekövetkezett hibák

A meghibásodott gépet visszavihetem az üzletükbe is?

Meghibásodott gépét természetesen szaküzletünkben is leadhatja javításra, és kollégáink intézik a termék márkaszervizbe való lejuttatását. Üzletünk elérhetőségét és nyitvatartást itt találja: www.marosgep.hu  

Mettől meddig érvényes a jótállás?

A jótállás a legtöbb termékre a vásárlás napjával kezdődik, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy (1) év,
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két (2) év,
250 000 forint eladási ár felett három (3) év.

Általunk forgalmazott márkák gyakran eltérnek ettől az időtartamtól, így javasoljuk, hogy mindig  ellenőrizze le oldalunkon az adott termék „garancia” fülét, ugyanis gyakran egy regisztrációt követően ez az idő 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy, 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén akár két évvel is kitolódhat.
Pl.: Amennyiben HiKOKI gépet vásárol, és azt beregisztrálja a hikoki.hu oldalon, a garancia időtartama 3 ÉV, illetve 5 ÉV  időtartamra is kitolható! Részletek a hikoki.hu oldalon!
 

Shopping Cart
0
    0
    Kosár
    A kosár még üres :(Vissza a vásárláshoz